Dragă comunitate PoD,
Numărăm bobocii de toamnă cu un invitat mult așteptat care ne va completa viziunea de design cu insight-uri „la cald” din lumea antreprenorială: Doru Șupeală, consultant de marketing, management și business, realizatorul podcastului și newsletterelor ”HackingWork” și Managing Director al SPOR – Școala Pentru Oameni Responsabili. De asemenea, invitatul nostru este CEO al companiei Playmaker Consulting, lector al modulului de marketing din cadrul programului Executive MBA al Transilvania Executive Education și autorul cărților ”Employer Branding 100%” (2021) și ”Experiența face diferența” (2017).
Ce spune invitatul:
„Brandul de angajator este un asset strategic al organizației, la fel ca brandurile comerciale. Vrei să ai mărci pe care să le pui pe piață, să le vinzi clienților, dar trebuie să ai și o marcă de angajator puternică. E la fel de importantă, ca să poți să ai cel mai valoros capital uman și de cunoaștere în organizație.(…) Dacă mergem în zona de industrii creative, care trăiesc și produc bani din mintea și imaginația oamenilor, construcția și administrarea corectă a brandului de angajator este strategică. Mintea oamenilor (inteligența dublată de emoțiile lor) este principala ta unitate de producție. Dacă nu ai grijă de relația pe care o ai cu această clientelă internă – oamenii care lucrează pentru tine – ești pierdut.”
Vino alături de noi la o nouă ediție People of Design Iași să descoperim cum funcționează strategia de Employer Branding în industriile creative.
Te rugăm să-ți rezervi biletul GRATUIT aici: https://forms.gle/Q11LtEdbxEt4xnRD8
Deși accesul e liber, te invităm să contribui printr-o donație la fondul Salvati Copii Iași, aici: https://bit.ly/SalvatiCopiiiIasi
Apreciem mult implicarea ta!
Pe curând!
Mai multe despre invitat: Doru Șupeală a finalizat în 2019 un Executive MBA „with Distinction“ la Hull University Business School în Marea Britanie, are licență și master în marketing la Universitatea Babeș Bolyai din Cluj-Napoca și a absolvit în anii ’90 Facultatea de Filologie, secția Română-Franceză, la Universitatea Transilvania din Brașov. Finalizează un doctorat la Universitatea Babeș Bolyai cu o teză despre managementul creativității și inovației, în care analizează climatul pentru inovație și rezultatele de business generate în organizațiile din industria de software (o cercetare derulată în 56 de companii, cu peste 1600 de respondenți).